Temmuz 29, 2013

1MAKYAJ 1BAKIM: SÜPRİZ ÇEKİLİŞ

1MAKYAJ 1BAKIM: SÜPRİZ ÇEKİLİŞ: Herkese merhaba.. sizler için küçük ama güzel hediyeler hazırladım.. aslında bu çekilişi yapmak hiç aklımda yoktu.. bütün makyaj malzemele...

19 Temmuz 2013 Cuma

SÜPRİZ ÇEKİLİŞ

Herkese merhaba..

sizler için küçük ama güzel hediyeler hazırladım.. aslında bu çekilişi yapmak hiç aklımda yoktu.. bütün makyaj malzemelerimi düzlüyordum bir baktım hiç kullanmadığım o kadar eşya var ki bunlardan bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim.. bu güzel hediyeler yalnızca 1 şanslı izleyicimin olacak.. umarım hediyelerimi beğenirsiniz.. 


hediyeler şu şekilde.

loreal makyaj temizleyici
skın so soft vücut kremi
cıp ayak kremi
solutions bb krem
color trend allık
body spa care 










  • Blogumun izleyicisi olmanız.Blogunuz varsa resimli olarak paylaşmanız.
  • twitter sayfamı beğenip paylaşmanız twitter
  • Facebook sayfamı beğenip paylaşmanız facebook
  • Blogumu Bloglovinde takibine almanız.   1makyaj1bakım
  • Son olarakta çekilişe katıldığınızda facebook ve blog üzerinden paylaşım yaptığınızda linkleri ve mail adresinizi yorumlamanızı istiyorum.
   son gün 20 ağustos..
                        herkese bol şans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder