Temmuz 20, 2013

Akmayan göz kalemi Bayram Çekilişine buyrun!

Bayram Çekilişim!

Bayram Çekilişim!

Uzuuun zamandan sonra yeni çekilişimle karşınızdayım!

Çekilişler konusunda çok tembelim. Çekilişim için bir sürü ürün alıyorum ancak iş çekilişi yapmaya gelince öyle bir üşeniyorum ki, hediyelerin odamda aylarca beklediği oluyor. Bu hediyeler de bir süredir sahibini bekliyordu :)

Fazla uzatmadan sizler için seçtiğim hediyeleri göstereyim;

- Sleek i-Divine Storm Palette
- Kiko Smart Lipstick 918
- Kiko Smart Dudak Kalemi 708
- Kiko Oje 343
- The Body Shop Coconut Body Butter
- Inglot Oje 978
- Pastel Spring Allık
- Ecotools Airbrush Concealer

SleekKiko ve The Body Shop ürünlerini yurt dışından, geri kalanını buradan aldım. Hediyeleri blog'larda beğenilen / Türkiye'de satılmayan / merak edilen ürünlerden seçmeye çalıştım.

Renklerin flaşsız ve flaşlı görünüşü... 
Sleek'in birçok far paleti arasından, günlük hayatta kullanımı daha kolay olur diye bunu seçtim, umarım beğenirsiniz :)

Tek bir zorunlu şartım var;
- GFC'den ve Bloglovin'den takipçim olmanız.

Ek şartlar için;
- Blog, Twitter, G+ ve Facebook duyurularının her biri için +1 hak.

Beni takip ettiğinizi tek tek kontrol etmem zor oluyor, o yüzden lütfen Bloglovin' hesabınızın direkt link'ini de yazın.

Yine de hatırlatayım, mail adresinizi ve paylaşımlarınızın -profilinizin değil- link'ini bırakmayı unutmayın, tek tek kontrol etmem zor oluyor.

Blog'umda beğendiğiniz/beğenmediğiniz yönleri, daha çok görmek istediğiniz konuları da söylerseniz çok sevinirim :)

Ürünler kendi paramla alınmıştır, kullanılmamıştır ve *elbette ki* kargo ücreti bana aittir.
Çekiliş 17 Ağustos 2013'te son bulacak (duruma göre 1 hafta erken de bitirebilirim) ve sonuçları random.org'la belirleyeceğim. 

Bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder