Temmuz 27, 2013

DOĞANIN BESTESİ BLOG: HAYALİ ATÖLYE' DEN İSTEDİĞİNİZ TÜTÜ YADA BATTANİYE...

DOĞANIN BESTESİ BLOG: HAYALİ ATÖLYE' DEN İSTEDİĞİNİZ TÜTÜ YADA BATTANİYE...: Merhaba sevgili takipçilerim ve değerli arkadaşlarım Bugün sizleri harikalar diyarında bir yolculuğa çıkarmak istiyorum. Son dura...

HAYALİ ATÖLYE' DEN İSTEDİĞİNİZ TÜTÜ YADA BATTANİYE HEDİYE



Merhaba sevgili takipçilerim ve değerli arkadaşlarım

Bugün sizleri harikalar diyarında bir yolculuğa çıkarmak istiyorum.

Son durağımız HAYALİ ATÖLYE olacak...




Serap Hanım' ın harika tasarımlarıyla hayat bulan Hayali Atölye' yi gezerken 

ben çok keyif aldım. Sizlerin de seveceğini umuyorum.



































Hepsi harikalar değil mi ? Ben hepsine bayıldım bir kız annesi olarak :)

Hayali atölyede aradığınız bir sürü cici sizi bekliyor. Siz hayal edin Serap 

Hanım gerçekleştirsin. Bundan daha güzel birşey var mı? Gerçekten harikalar 

diyarında gibi hissettiren bu ürünlere biraz daha yaklaşmak ister misiniz?

Hayali Atölye   bir tık uzağınızda.. Dilediğiniz zaman dilediğiniz ürün 

hakkında bilgi alabilir , sipariş  verebilirsiniz.

 Bunun için hayaliatolye@gmail.com adresine mail atmanız 

yeterli.

Şimdi bu güzel ürünlerin birine sahip olma şansı yakalamak ister misiniz?

Hadi gelin bakalım hediyemiz neymiş ?


İstediğiniz tütüyü seçebilirsiniz.



Yok benim oğlum var yada ihtiyacım yok diyorsanız harika isime özel 

battaniyeyi seçebilirsiniz :)




Katılım Şartlarımıza Gelelim...

*Hayali Atölye By Serap facebook sayfamızı beğenin ve paylaşın

**Hayali atölyeyi twitterdan takibe alın

***Hayali Atölye google+ da izlemeye alın( google hesabı olanlar için )

İZLEYİCİM OLMAYI UNUTMAYIN ...

Kampanyamızı facebook sayfanızda duyurup linklerinizle yorum bırakın

Son katılım 7 Ağustostur.

Kargo değerli firmamıza aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder