Temmuz 27, 2013

nihanlamakyaj.com: 3. ÇEKİLİŞİME DAVETLİSİNİZ...

nihanlamakyaj.com: 3. ÇEKİLİŞİME DAVETLİSİNİZ...: Merhaba Arkadaşlar! Uzun süredir 3. çekilişimi yapmak için bekliyordum. Nihayet fırsat buldum ve çekilişimi başlatıyorum :) Sizler için ...

14 Temmuz 2013 Pazar

3. ÇEKİLİŞİME DAVETLİSİNİZ...

Merhaba Arkadaşlar!

Uzun süredir 3. çekilişimi yapmak için bekliyordum. Nihayet fırsat buldum ve çekilişimi başlatıyorum :)

Sizler için bir kaç parça hediye seçtim, umarım beğenirsiniz...







ÇEKİLİŞİMİN ŞARTLARI 

Tek ZORUNLU şartım bloğumu Bloglovin  veya  www.nihanlamakyaj.com' da


Bu siteye katılın
 butonuna tıklayarak  takip etmeniz. :)

# Lütfen bloğumu takibe aldıktan sonra bu postun altına bloğumu hangi isimle takip ettiğinizi ve mail adresinizi yazmayı unutmayın !!!

Bloğu olan ve çekilişimi resimli olarak duyuran arkadaşlar da paylaşım linklerini eklerse +1 şans daha elde edecek  :) 


Çekilişim 31 Temmuz'da sona erecektir. Çekilişimin sadece 1 kazananı olacaktır ve kargo bana aittir.

Kazananı diğer çekilişlerimde olduğu gibi Random.org aracılığıyla belirleyeceğim...

Bu arada beni İnstagram ve Twitter' dan da takip etmeyi unutmayın ;)

Herkese bol şanslar, sevgiyle kalın ;) xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder