Temmuz 29, 2013

Pudra Tozu: Nefretten Sonra'ya Özel Hediyeler - ÇEKİLİŞ Pudra...

Pudra Tozu: Nefretten Sonra'ya Özel Hediyeler - ÇEKİLİŞ Pudra...: Merhaba blogdaşlarım :) Ben her neysem o ile yaptığımız ortak çalışmamız adım adım ilerliyor. 2 şanslı takipçimize harika hediyelerimiz...

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Nefretten Sonra'ya Özel Hediyeler - ÇEKİLİŞ Pudra Tozu & Ben Her Neysem O

Merhaba blogdaşlarım :) Ben her neysem o ile yaptığımız ortak çalışmamız adım adım ilerliyor.
2 şanslı takipçimize harika hediyelerimiz var. Nefretten Sonra kitabımıza özel temalı kolajlı bardak, anahtarlık ve yazarımızdan bizzat imzalı kitap. Daha ne olsun dimi :)
Bardakların üzerindeki kolajların daha net anlaşılması için de bir fotoğraf ekleyelim:) Kitabı okuyanlar için çokça anlamı olacaktır.
İmzalı kitap, temalı kolajlı bardak, kolajlı anahtarlık kazanmak için yapmanız gerekenler:
-  pudratozu.blogspot.com  (Ben) ve benherneysemo.blogspot.com bloglarını takip etmelisiniz.
- Facebook ve twitter adreslerinden çekiliş yazımızı paylaşmalı, paylaşım linklerinizle beraber yorum kısmına mesaj bırakmalısınız.
27 temmuz- 5 ağustos arası çekilişimiz devam edecek, 6 ağustosta da kazanan iki şanslı takipçimizin duyurusunu yapacağız. Kazanan arkadaşlar ne kadar çabuk bilgi gönderirse hediyelerine o kadar çabuk kavuşacaklardır.
Bu çalışmada hiçbir ticari boyut yoktur, Pudra Tozu ve Ben Her Neysem O bloglarına özel bir hazırlıktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder