Temmuz 22, 2013

Serap Tan: Geleneksel Yaz Tatili Hediye Şenliği Başlasınn!

Serap Tan: Geleneksel Yaz Tatili Hediye Şenliği Başlasınn!: Merhaba Sevgili Dostlarım! Geleneksel Yaz Tatili Hediye Şenliğim başlasın :) Geçtiğimiz sene de "ben tatilde keyif yaparken taki...

Geleneksel Yaz Tatili Hediye Şenliği Başlasınn!

Merhaba Sevgili Dostlarım!

Geleneksel Yaz Tatili Hediye Şenliğim başlasın :) Geçtiğimiz sene de "ben tatilde keyif yaparken takipçilerim benim postlarımı okumaktan mahrum kalıyor madem onlara da hediye verip gönüllerini alayım" demiştim biliyorsunuz :)

Bu sene de sizin için de seveceğinizi düşündüğüm ürünlerden oluşan bir güzellik ve makyaj seti hazırladım :) 





Bakalım bu cici setin içinde neler varmışş :)


1.) Alix Avien - Maxilip Ruj Serisinden Ruj de Buze



Nude tonlarında hafif pembe yansıması olan çok güzel ve kadifemsi bir ruj

2.) Essence Sun Club Bronzing  Powder 



İsterseniz bronz bir ten için tüm yüzünüze; dilerseniz de sadece allık olarak kullanabilirsiniz :)



3.) Doctor's Cure Sıvı Yüz Temizleyici

 
 Bitkisel içerikli bir yüz temizleyici. Her cilt tipi için uygun



4.) Pastel Dipliner - siyah

 Dipliner sevenler için ideal bir liner :) Hem de simsiyah cok guzel!



5.) Hunca ALLDAY Makeup Remover


Göz Makyajınızı çıkarmanız için büyük yardımcınız olacak :)

6.) Pastel Rimel - Mor :)


 Yaz için güzel bir renk alternatifi değil mi :)


7.) Pastel Advanced Compact Powder -35 numara


Pastel yeni seriden güzel bir pudranız da olsun istemez misiniz :) İşte o da bu paketin içinde!

8.) Essence Ballerine Backstage Lipgloss, şeftali tonlarında ve yaz için çok ideal :)



Ve yine ekstra bir sürprizim olacak! Acaba Serap sizin için başka ne düşünmüş :) 

BU GÜZEL HEDİYELERE SAHİP OLMAK İÇİN :)


  1. Bloğumun  BLOGLOVIN den  takipçisi olmak:) http://www.bloglovin.com/en/blog/6093723 takibe alın ve
  2. Google Friend Connect'te (GFC) ekleyin :) Bu bağlantıya tıklayın 
işte bu kadar!


Eğer isterseniz Style Illusionist isimli diğer bloğumu da BLOGLOVIN den ve GFC den takip etmeniz beni çok mutlu eder :)  http://www.bloglovin.com/en/blog/3922826


Hadi bakalım ben de sizin için sürpriz olan 9. parça ne olsun onu düşüneyim :)

Unutmayın son katılım tarihi 31 Temmuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder