Ocak 18, 2014

Sosyoperi'nin Kozmetik ve Kişisel Bakım Bloğu: Sosyoperi'nin Şubat Ayı - Sevgililer Günü Çekilişi...

Sosyoperi'nin Kozmetik ve Kişisel Bakım Bloğu: Sosyoperi'nin Şubat Ayı - Sevgililer Günü Çekilişi...:    Merhabalar güzellikler :) Bir çekiliş biterrr diğeri başlar... Baktım ki çok sevildi çeşit çeşit hediyelerim, ben de ay boyunca yeni çeki...
Çekilişimin kazananın mutlaka seveceği en az 1 ürün olsun istedim içinde ve bol tuttum yine hediye skalasını :) 

Gelelim zorunlu şartlaraaaa ;

1) GFC 'den, G+'dan ve Bloglovin'den bloğumu takip etmeniz.
2)  En az bir sosyal mecrada herkesin görebileceği şekilde çekiliş yazımı paylaşmanız.( facebook, twitter, blog, G+) Paylaşım linkini de yorum kısmına mutlaka eklemeniz.
3) En beğendiğiniz hediyemin hangisi olduğunu yorumunuza bırakmanız. ( ki bundan sonraki çekilişlerim için bana yol göstersin :))
4) Güncel kullandığınız e-mail adresinizi yazmanız. Çekiliş sonucunu açıkladıktan sonra 2 gün içerisinde geri dönüş olmazsa başka bir talihli seçmek durumunda kalacağım ki Sevgililer Günü'nde elinde olsun hediyeleri...

Bana yetmez ek hak istiyorum diyorsanız da ;

1) Her sosyal mecra paylaşımı +1 hak ( facebook, twitter, G+) 
2) İlk fotoğrafla beraber blog paylaşımlarınız +3 hak... Yalnız sadece çekilişler için açılmış olan bloglar olduğunu fark ettim. Onlar da bir emek harcıyorlar sonuçta diye düşündüm paylaşım yaparken, ama daha az bu nedenle de +1 hak vermeye karar verdim.
3) Beni twitter dan takip etmeniz +1 hak , twitter adresime ışınlanmak için buyrun burdan tıklayın :)

Hediyeleri tamamen kendi imkanlarımla aldım, herhangi bir sponsor yok bu çekilişimde de... Umarım seversiniz :) Kargo masrafı bana ait tabi ki ve bu nedenle yurtdışından katılım alamıyorum.

***ŞART DEĞİL UFACIK BİR RİCAM VAR; EĞER BLOĞUMU BEĞENDİYSENİZ 30 SN AYIRIP  BLOG DEPOSUNUN YARIŞMASI İÇİN "SOSYOPERİ" BLOĞUMA OY KULLANIR MISINIZ ??? Benim için gerçekten önemli çünkü bloğumun daha geniş kitlelere ulaşabilmesi için güzel bir imkan olucak eğer kazanırsam bu oylamayı :) Oy vermek için BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)  ŞİMİDEN TEŞEKKÜRLER...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder